Az információs technológiák szerepe a válsághoz való alkalmazkodásban

Az információs technológiák szerepe a válsághoz való alkalmazkodásban

A háborúhoz és a gazdasági válsághoz kapcsolódó nehéz időszakban a vállalkozásoknak gyors és hatékony megoldásokra van szüksége az IT és emberi erőforrás területén is. Csak a változás állandó, tartja a mondás.

A legfőbb kihívások az európai cégek számára most a következők:

A megfelelően képzett munkaerő megtalálása: munkaerőhiány esetén problémás lehet az új kolléga megtalálása, de lévén hogy szó szerint az emberek kezében vannak a legfrissebb technológiák, új HR megoldások segítségével elérhetjük őket. Felmondások: a pandémia idején sokat átértékelték a munkájukat, és tömeges felmondások kezdődtek. A fő hajtóerő a legtöbbeknek a pénz, de emellett a jó munkahelyi légkör és kedvező együttműködés az, amit keresnek. Hibrid munkavégzést támogató naprakész alkalmazások szükségesek, amik ezt támogatják.

A szervezeti alkalmazkodó készség: nem tud elég gyorsan alkalmazkodni a gyorsan változó körülményekhez egy megkövesedett szervezet. Az agilis csapatmunka azonban meg tud valósulni, ha könnyebbé tesszük a csapatoknak, hogy kommunikáljanak és elérjék a számukra megfelelő tartalmakat.

Share